Pepp på LCHF

Pluggpaus.Tittar runt på LCHF-recept. Vi pratade om igår att vi borde leva nyttigare ett tag för att vi har varit väldigt slarviga och lata på senaste tiden. Han tycker att vi ska börja köra på LCHF-mat, vilket jag var lite skeptisk till, men nu när jag har kollat runt lite så är jag pepp på att göra det! I alla fall testa. Sen kanske man inte behöver vara helt hundra strikt med det där.. eller vad vet jag.
Hur som helst så har jag länge varit sugen på att testa mat med lite mer "exotiska" grönsaker, istället för att bara äta typ sallad, gurka, tomat i grönsaksväg.

Ikväll ska vi alltså ut på shoppingäventyr och handla massa massa nyttigt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0