Oh lucky day

Lördagen slutade inte så perfekt som den började. Fick rejäl migrän efter att jag hade städat klart. Kände redan i fredags att nåt var fel.. hade rätt ont i huvudet då också och var sjukt irriterad större delen av dagen. Suck. Det kanske var därför inget gick som jag ville med plugget och jag var övertygad om att jag ska få underkänt i allt den här hösten. Har förvisso kvar den känslan lite idag, men det är nog mest för att jag är "bakis", så himla seg och konstig i huvudet, öm i nacken och käkar osv. Lite yr fortfarande också.

Hade ju, dagen till ära, tänkt plugga järnet fram till eftermiddagen och då åka på ljusparty hos min fina svägerska (om man nu kan säga så utan att låta rätt gammal). Får se hur det blir nu med överkokt hjärna och lealös kropp.

Annars så borde det väl kunna bli en rätt bra söndag. Jag SKA ta mig tusan ha min tvmyskväll ikväll istället när jag inte fick den igår liksom..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0