Med solen i ögonen

Sitter i mammas vardagsrum. Med dator, böcker, kurrande katt, och hungrig hund.
Bytte ut en tidvis jobbig skrikande katt hemma, mot en rogivande kurrande katt här. Och hunden får inte äta massa mat på ett tag för han gottade sig massa i kattlådan hemma igår och blev inte så jätterolig i magen. Om ni ville veta alltså. Usch. Det var mer än vad ens jag behövde veta, så ursäkta mig... Och ja, jag är medveten om att det bara är att ta bort det och göra det osagt nu i efterhand, men det orkar jag liksom inte.
Nu har han i alla fall kommit till ro här och han fick pyttelite mat för en halvtimme sen och det verkar ha gått bra, så han kan nog få lite till sen om det inte händer någon olycka innan.

Fick inte hem mitt paket från H&M igår förresten. Det skulle ha gjort det!! Nu hoppas jag verkligen på att det kommer idag istället. Orkar inte med massa krångel.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0