Jimmie Åkesson

Påbörjar uppgiften som ska in nästa fredag. Göra personresearch på Jimmie Åkesson. Det kan nog bli en väldigt intressant uppgift. Att få fram vad han säger och vad som sägs om honom. Ska även ringa kronofogden och skatteverket för att få fram eventuella skulder och årsinkomst. Men i och med att jag har två veckor på mig tar jag en liten mjukstart idag. Har skrivit ner allmänt utifrån wikipedia och sammanfattat ett kaosskapande debattinlägg. Visst, får inte bara använda mig av internetkällor, men det lär ju finnas MASSOR där, så jag tänker minsann använda mycket sånt också. Nu tänker jag dock byta från sån politik till Europapolitik. Och i eftermiddag ska jag hem till mamma. Hon fyller ju år idag! Och Jon är inte hemma, så inte fasen vill jag att hon ska behöva spendera dagen själv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0