Ett ljussken

Fick tillbaka första betygsatta artikeln idag. Fick G+ (av G och VG). Är himla nöjd. Speciellt med tanke på att jag har haft lite ångest över att det är så svårt att skriva som dom vill att man ska. Då måste jag ju ha gjort något rätt i alla fall. Det där pluset är ju guld värt...

Nu sitter jag här och funderar på om det är dags att ta helg eller inte. Är inte direkt in the mood for mer politik. Usch och fy och blä. Men jag har i alla fall hittat en liten vinkling på vad jag ska skriva om det där jag inte fattar något om.

Gick till konsum nyss också. Tänkte köpa glass som sagt. Dom hade ingen av sorterna jag ville ha. Blev marängsviss istället, alltså sånt där färdig glassgrej. Har inte ätit det sen jag var liten. Och så lyckades jag få med mig både chips, godis och panpizza också..... Det där med att handla på tom mage och precis innan mensen kanske inte är ultimat. Tömmer affären på kolhydrater...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0