Effektivitet

Sitter och skriver blogg. Inte bara här. Skriver ett blogginlägg om nyhetsvärdering till skolan. Trodde att det skulle vara dötrist och jobbigt och ta väldigt lång tid, men jag tror att jag faktiskt har fått ihop rätt mycket bra nu på bara en timme. Då med utgång från tidningar, kurslitteratur och så min hjärna då... Not bad. Kanske hinner med mer än jag trodde idag.

Idag borde det komma ett paket från H&M till Nöjesbutiken så att jag kan hämta det sen. Fyndade två bikiniöverdelar, en bikiniunderdel och en sommarklänning på rean för ca 130kr. Och så var det fraktfritt när jag beställde också. Awesome! Jag försöker för tillfället vänja mig vid att ha bikini på mig. Det är inte så ofta det inträffar, men det ska väl gå bra nu när jag kommer ha nya fina att ha på mig! Det är ju alltid bra att ha något att se fram emot under dagen också... annat än tvättiden klockan fyra menar jag...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0