Donnerstag

Är hos mamma idag igen och pluggar. Hon är lite halvsjuk så jag tog med matlåda både igår och idag och hon blir sådär himla glad som mammor blir för typ.. allt. Hur som helst så lyckades jag bli av med gårdagens dåliga kvällshumör och idag är jag on top of the world! Nej, det kanske skulle vara lite att överdriva... men jag är på bra humör. Kanske främst för att jag har på mig midjehög kjol idag som jag känner mig bekvämast i, att jag sitter i ett väldigt ljust rum där solen lyser in och piggar upp, att jag har en kaffekopp på bordet, och en hund i knät, och att jag får träffa mamma idag igen, och att vi ska åka på semester om ca en månad, och att jag ska få träffa en klasskamrat på måndag, och att jag ska intervjua en journalist på tisdag. Det var rätt många plus! Det gör inte så mycket att jag förmodligen kommer få sitta med plugg större delen av helgen för att hinna med allt inför nästa vecka. Det gör liksom inget!

Ni andra är väl redan på jobbet och sånt nu, så det är väl dags att jag också börjar göra nytta. Ska skriva några sidor om EU-kommissionen och EU-domstolen. Hoppas på att det går smärtfritt. Det är väldigt intressant, men rätt svårt och krångligt ämne... EU-politik alltså. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0