Den där paniken som uppstår när man inte fattaaaar

Alltså. Det här går både bra och dåligt. Jag har skrivit om kommissionens sammansättning, fine. Nu ska jag skriva om dess makt, befogenhet och legitimitet/ansvarskrävande - det står som tre olika punkter i uppgiften, men vadå, det är ju typ samma sak? Man kan ju inte skriva det som olika punkter? Blir så trött på luddiga instruktioner idag, och så blir det ju inte bättre av att man inte förstår all politikengelska och så är det nästan omöjligt att hitta någon annanstans vad som menas... men men. Det kanske är då det är dags för en paus? Ska lyssna på nån glad låt. Det brukar ju göra susen! Sen kör jag raketskrivning så jag åtminstone hinner klart med hälften idag. Låter bra det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0