Banbrytande torsdagsmys

För att inte låta huvudet halka ner i ajträsket så har jag bara gjort massa mysiga och inte så ansträngande saker nu på förmiddagen. Har i och för sig diskat och städat badrummet, men har lekt kurragömma med Bobbie, varit ute på en till promenad och tittat på ett avsnitt gossip girl också. Det är sjukt hur mycket man hinner på en halv dag. Lyxade till det med lite glass till tv-tittandet också... ja, på en förmiddag! Kändes helt konstigt. Sånt gör man ju bara på kvällen liksom.

Hur som helst så ska jag göra nån matigare macka nu till lunch och lata mig mer framför tvn innan jag ska iväg. Because I'm worth it!! (fast jag packade med boken i väskan ifall att jag skulle bli "sugen" på att läsa på bussen...)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0