A new day

Regn ute. Jag bad faktiskt om regn idag. Bara sitta inne och mysa med tända ljus mitt på dagen... och så gå ut med vovven ibland. Hade tänkt ta ordentligt sovmorgon. Fick mer eller mindre order av mamma idag att ta sovmorgon, typ ha spadag eller nåt och ta det lugnt idag. Verkar som att hon tyckte att jag verkar sliten... Men nu sitter jag ju faktiskt här med dator, världens godaste yoghurt (äpple, kanel, vanilj = tyo äppelpaj) och cappuccino från kaffemaskinen vi fick hem här om dagen, och så två tända ljus. Myspys! Ska strax göra lite nytta så att jag kanske kan ta lite ledigt i eftermiddag. Det var ett tag sen jag tittade på gossip girl ju....

Dagens me want är svarta jeans med hög midja och vit skjortblus från H&M. Behöver det inför båda Halloween och livet annars.
Den första av blusarna är så SJUKT snygg. Tyvärr finns den inte på nätet, men ska kolla lite i affären sen...






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0