22 dagar kvar

På onsdag är det tre veckor kvar tills vi tar en paus från allt och åker till solen. Bara jag tänker på det blir jag dels helt överexalterad och dels heeeelt panikslagen över att jag inte kan vara säker på att jag hinner allt som ska göras innan förrän dagen är kommen liksom. Det borde ju gå utan problem faktiskt. Men min gärna vill ju gärna stressa på lite extra ibland. Nästa vecka ska jag bunkra upp med saker från apoteket som är bra att ha. Ser redan fram emot att få börja packa, fastän jag ju vet att det kommer bli himla svårt att välja vilka klänningar som ska med... hihi.

Men men. För att det ska gå smärtfritt måste jag ju ta mig i kragen nu igen. Har en hel bok att läsa om yttrandefrihet och tryckfrihet tills nästa vecka. Awesome. Eller? Tar nog en kopp kaffe på det tror jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0