Soft mode

Idag är jag lat.
I morse vaknade jag på helt fel sida. Hade bestämt mig för att sova ut, fast det tyckte inte den, vanligtvis sjusovande hunden var en bra idé. Han ville ut ut ut. - så det var bara att pallra sig upp. No hard feelings. Jag inget emot att ta ut min lilla prins, men jag vaknade på fel sida som sagt och blev på dåligt humör.
Insåg efter promenad och frukost, att inte fasen kan jag koncentrera mig när mitt humör är så konstigt.
Läste bloggar och tittade på Hart of Dixie, och nyss fick jag faktiskt lite skrivet på reportaget - det andra tycker jag faktiskt kan vänta. Vovven har legat i mitt knä hela förmiddagen också, så nu har humöret återhämtat sig.

SÅ mycket bättre att anpassa sig lite istället för att bara köra på och pressa sig själv tills man blir galen istället. Nej, idag ska jag ta det riktigt lugnt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0