Regn och Regn och Regn och sånt

Idag är det mysigt innesittarväder. Det regnar, eller hänger regn i luften hela tiden.
Perfekt dag för bokläsning och serietittande.

Har avklarat det som står i min kalender att jag ska göra idag. Skulle egentligen kunna skriva det sista på tentan idag, men jag väntar nog tills imorgon för att smälta det jag har fått ner idag. Jag ligger bra i fas med inlämningsdatum, så lite mer bokläsning för nöjes skull skadar nog inte.
Har numera runt 100 sidor kvar av den 950 sidor tjocka boken (Hungerspelen pratar jag om, igen). Det är ju så himla underbart. Jag ÄLSKAR att läsa, men har inte haft lust eller ork till det på väldigt länge. Nu slukar jag kapitel efter kapitel och hela den verkliga världen bara försvinner. Så som det ska vara.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0