Peppmusik och garderobsrens

Av någon anledning blir det alltid så att jag städar när jag är ensam hemma om kvällarna. Så blev det ju även idag. Har rensat min underklädeslåda som för länge har varit för full. Har upptäckt att jag har runt 12 BHar också, fastän det alltid känns som jag inte har några alls. Har det med genetiken att göra eller? Har även rensat garderoben med övriga kläder. Där var det dock inte så mycket som skulle slängas, men det är välorganiserat och fint nu igen i alla fall. Det är så skönt att göra sådär. Rensa vissa enstaka platser när man känner att man har tid. Nu börjar jag få ont i ryggen efter en hel eftermiddags bullbak, så nu står vattnet på uppkok. Ska göra någon form av carbonara tänkte jag. Sen ska jag titta påå..... just det, Greys. Och sen är det Hela Sverige bakar!! Är ensam hemma imorgon kväll också. Då ska jag nog ta "normalstäd". 

Jag är sjukt sugen på att få tillfälle att använda någon lite extra fin klänning. Ge mig anledning till det? Och så är jag sjukt sugen på att köpa någon av dom där klänningarna jag la upp bild på här om dagen och ha på nyår. Fast snål som jag är (ekonomisk tycker jag snarare) väntar jag till mellandagsrean istället och fyndar förhoppningsvis någn klänning där. Och ett midjeskärp. Och något sånt där megastort halsband som är SÅ snyggt. Om ni ville veta alltså. 

Nu kokar vattnet. Dags för matlagning. Ciao!

Pepplåt:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0