Peppar peppar

Idag bli det lussebullbak med Natta från klockan tolv. Vad fasen gör jag i sängen då? Jo igår började jag få sån jäkla huvudvärk. Varenda gång jag vaknade inatt och framåt morgonen var den kvar. Tänkte att det nog var läge då att ta den där sovmorgonen som jag aldrig tar fastän jag kan, och efter huvudvärkstabletter och två timmars extra sömn känns det faktiskt mycket bättre. Får väl hoppas på att värken skrämdes bort för all framtid.. ;)
Nöjer mig med en webbföreläsning som plugg idag. Det får bli så helt enkelt. Och hunden ligger så snällt och sover bredvid mig fastän han är van att få morgonpromenaden vid åtta, och fastän katten är i sovrummet och har gått runt och velat få uppmärksamhet hela morgonen (och normalt sett blir vovven jääättebusig då), men nån dag ska man väl ha turen på sin sida också!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0