Paus med Fun.

Tar en liten paus i tänkandet med Fun. - Carry on. (Råkade först skriva faun, och blev så HIMLA sugen på att titta på Narnia..... om ni ville veta alltså). Blir alltid så pepp av deras musik! Lite typ "life sucks, but live it anyway"-känsla, men ändå så glad musik på något sätt.

Snart har jag skrivit dom där 6 tillåtna sidorna på tentan. Har bara en av mina egengjorda rubriker kvar att skriva om: säkerheten, vilket av någon anledning hela tiden har känts jobbigast och svårast att behöva skriva om, men det känns som ett så pass stort och aktuellt område att jag måste ha med något smart (försök till i alla fall) med om det också. Har hittills plöjt igenom demokratin, freden, miljön och nationalismen. Igår kändes det helt hopplöst och som att jag inte hinner få med något viktigt alls på ynka 6 sidor, men idag känns det mycket bättre. Är snart klar med första utkastet och sen ska jag skriva om allt och då kommer ju utkast nr 2 bli mycket bättre. Mindre fakta, djupare diskussioner. Det går nog vägen, det här! (Hoppas jag.)




We are shining stars 
We are invincible 
We are who we are

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0