Morsgris

När jag stod och gjorde lunch förut slog det mig att det kändes som evigheter sen jag pratade med mamma. Insåg även att det förmodligen är därför jag har känt mig stressad och nervös utan anledning i veckan. Jag måste ju prata om typ ALLT med henne för att inte spricka. Och nu hade vi inte pratat.... sen i SÖNDAGS! Världen går under. Nejdå. Vi pratade nyss i telefon och nu känns ju allt mycket bättre. Måste ta någon pluggdag hos henne nästa vecka så att vi får ventilera lite. Ja, jag är en sån himla morsgris att jag inte kan gå några ynka dagar utan att prata med henne utan att typ bli lite galen. Jag har bestämt att hon aldrig någonsin får försvinna! Och jag är så himla glad att vi har en så bra relation. Puss på alla mammor där ute!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0