Mållinjen

Kan det var möjligt? Jag tror tusan att jag är klar med min tenta nu. Bara 6 sidor, men ack så mycket jobb. Ändå känns det inte sådär jättebra. Jag har dubbelkollat instruktionerna och jag har gjort enligt hur jag tolkar dom. Å andra sidan verkar det som alla har gjort HELT olika, i och med att instruktionerna är så luddiga och breda, men det är väl det som är meningen. Då kan man ju bara hoppas att läraren är öppen för lite allt möjligt.
Nåja. Ser om jag kommer på nåt jättebra tills imorgon, annars skickar jag nog in den då.

Ja, vad ska jag göra nu då? Jag ska se om jag kan förbättra några av mina fruktansvärt torra rubriker (förutom den där star wars wannabe-rubriken, hihi) och sen upprätthålla min ständiga extremt bra (läs överdrivna) framförhållning och börja läsa inför nästa uppgift. "Europeiseringen av Sverige" heter boken. Började med den igår. Och hörni, än så länge är den inte i närheten av lika rolig att läsa som det låter.

Nu landade uppspelningen av "Allt"-listan på Natasha Bedingfield - Pocketful of sunshine. KAN INTE låta bli att tänka på Easy A när jag hör den. Hon har ett kort som spelar upp en del av den låten och när hon är uttråkad en helg så lyssnar hon lite för mycket på det där kortet... Kolla klippet vetja, det är bara typ en minut långt!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0