Kors i taket, den infann sig till slut

Suttit med filosofiska politiska tankar i nästan 2,5 timmar nu. Puew. Tror att jag har fått lite grepp om allt igen. Det är rätt intressant hur vissa typer av liberalister är emot EU för att dom inte tror att det europeiska samarbetet är en effektiv väg mot global fred. Jag menar, ett europeiskt fredligt samarbete mellan nästan 30 länder borde ju vara ett steg mot det, om något? Bättre det än att stå på ruta ett. Sen kan man ju ha olika åsikter om huruvida EU är bra eller inte, men syftet är ju i alla fall gott.
Jag har med andra ord fått igång en för mig intressant diskussion... med mig själv. En dataskriven sida med kludd, det borde väl bli minst en dataskriven sida renskriven med referenser, utförlighet och sånt. Sen om det är rätt gjort eller inte är ju en annan femma. Skulle ju liksom underlätta om man fick resultat på förra tentan snart för att veta om man tänkte i rätt banor då eller inte.

Fruktansvärt tråkiga och ointressanta blogginlägg, jag vet. Förlåt mig så mycket, men jag har inget roligare att skriva om när min hjärna at last är i plugg mode.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0