Kaffepaus

Tio minuters paus från den svenska förvaltningen och hur den har påverkats av EU-medlemskap. Idag har jag läst massor. Både engelska om vad som kännetecknar god journalistik och Sveriges förvaltning. Det känns bra. Jag har flyt.
Tyckte dock att jag förtjänade en paus. Med kaffe och äppelpaj. Jag tycker alltid att det känns så himla konstigt att fika själv, men varför liksom? Fick ju värsta energiboosten nu.

Ser några små snöflingor virvla runt i luften ute. I och med att det är regnigt sen innan är det ju inte säkert att någon snö stannar kvar, men jag kom på mig själv med att se fram lite emot när det blir ordentlig snö ute. Bobbie blir alltid så galet lycklig av att springa i snö (ju djupare desto bättre, då kan man stå och skratta åt hur han måste hoppa högt för att kunna ta sig framåt). Än så länge gör det ju inte så mycket att det är regnigt och grått och trist heller. Är rätt allmänt nöjd med andra ord.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0