If you're lost and alone or you're sinking like a stone, carry on

Sällskap av Fun. och Ellie Goulding. Har sorterat och rensat på min sminkhylla och i badrumsskåpet och bland alla våra papper typ. Puew. Skönt att något är avklarat nu. Borde egentligen rensa i alla byrålådor och kökslådor också, men det orkar jag liksom inte. Nu är det synliga fint i alla fall och det är väl huvudsaken.
Nu gick luften liksom ur mig. Vet inte vad jag vill göra eller vad jag ska göra. Jo, jag vill bara ta det lugnt, med tända ljus, filmer och Greys. Det blir nog så. Vill ha chokladmousse också. Vet inte än vad vi ska äta ikväll, vi kanske behöver handla.... och kan köpa med det. Hope so! Orkar inte ta mig någonstans själv. Får nog bli en kopp te i väntan på att sambon kommer hem.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0