Ibland alltså

Okej. Ett kapitel i Fatta eld. Kanske två. Sen frukost och dra upp älskling ur sängen. Firande av svärmors födelsedag. Besök av Helena som också är födelsedagsbarn. Bio med sistnämnda födelsedagsbarnet och min andra hälft.
Nej juste. Däremellan ska jag försöka ringa bion och reda ut om jag sa fel telefonnummer igår närjag bokade biljetter eller inte. Klantiga virrpannan - alltså jag själv vaknade ju nämligen tvärt imorse. Säker på att numret kom ut fel ur munnen igår.
Förvånar mig själv till och med. Nästan så att jag liksom kan skratta åt det redan.
Det är ju bion i karlskoga vi pratar om också. Här har bion inga allmänt kända (jo i folkmun, om man kan säga så, men inte på hemsida osv) öppettider ens. Klart vi kan gå på bio ikväll hur som helst liksom. (peppar peppar)
Får hoppas på att Helenas födelsedag inte blir förstörd hur som helst. Jag har ju i alla fall bakat cheesecake, hennes dag till ära! Det är ju alltid något...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0