I want

Okej. Nu har jag skrivit ett arbete idag och skrivit inledning till tentan. Och bakat. Kladdkakemuffins med daim i hälften och ostchips i andra hälften. Blev mycket mer lyckat än jag trodde att det skulle bli! Dock smakade inte chipsen så mycket, borde ha i mer nästa gång tror jag.

Hur som helst så börjar jag få huvudvärk nu. Tecken på att det är dags för paus och har jag ju lovat kära mig själv att göra som kroppen säger, så nu ni!

Jag ska skriva en liten önskelista till mig själv. Mest som påminnelse. Har blivit lite halvt galen eftersom jag har kommit på typ tusen grejer jag vill köpa till hemmet. Sen fyller ju jag år relativt snart och eftersom mamma började fråga idag vad jag önskar mig så tänkte jag att den här påminnelsen till mig själv ju kan hjälpa till att ge inspiration till presentköpare som läser min blogg. (PS. Ingen uppmaning till att ni måste köpa nåt, går lika bra med typ en teckning eller nåt, men bara om, alltså) . Sen vet ju inte jag om jag hinner köpa nåt innan jag fyller år... men ändå.

I WANT TO BUY:

  • Hörnhylla till köket 
    http://www.ikea.com/se/sv/catalog/products/60093765/
  • Tillbringare - är så trött på gamla fula tillbringare. Jag vill hitta nån fin i keramik med antingen något fint mönster eller i någon fin färg. Tex:
  • Muggar - Jag har blivit typ galen i muggar, alltså till kaffe/te/och sånt, ända sen jag köpte fina djurmuggar på lagerhaus. Varför liksom inte byta ut alla tråkiga? Typ i olika storlekar, former, färger, mönster. Hittade en asfin hippiemugg på nätet igår när jag skulle sova. Finns ju huuur mycket som helst att titta på här, där den är ifrån: http://www.shoppinggatan.se (Tillbringaren är också därifrån)

  • Tallrikar - samma där. TRÖTT på enfärgat i typ svart eller vitt. Tråkigt. Dumt. Och sånt. Hittade blommiga tallrikar på Ö&B igår. Asfina ju?! 
  • Sällskapsspel! Typ monopol, alfapet, frågespel och sånt!!
  • Nån gammal fin stol att ha som skrivsbordsstol. Vi ska eventuellt fixa så vi kan ha ett varsitt skrivbord, för att det är lite trångt här på bordet. Jag får typ mosa bort massa grejer för att kunna sitta vid skrivbordet och plugga. Jag vill helst inte ha nån gammal vanligt tråkig skrivsbordsstol. Behöver liksom inte vara hjul på ens. Behöver inte vara jättejättebekväm och så. Oftast kan jag ju ha den här skrivsbordsstolen (när Joni jobbar). 
  • Desperate housewives säsong 7 - har velat köpa den hur länge som helst men jag är för snål..
  • En stor lykta till hallen. Har en där nu. Den känns liksom för liten. 
  • Smetfördelare - hittade på coolstuff.se, smidigt ju? 
     
  • Litermått med våg - hittade också på coolstuff.se, awesome? Hatar att behöva gå in på nätet och omvandla gram till dl osv

Det var väl det jag kunde komma på rent spontant såhär. Sen ska jag köpa grejer till att göra nån egen typ av adventsljusgrej har jag bestämt, men det är ju aktuellt typ.. snart. 

Nu måste jag göra nåt vettigt en stund. Om 20 minuter är det ju dags för tvätt! 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0