Hurtig

Idag var min "inte-ställa-klockan-dag". Slutade med att jag vaknade exakt samma tid som klockan har ringt hela veckan. Nåja, då får man ju mer gjort!
Bestämde mig för att gå länge morgonpromenad än vanligt. Till och med lite PW, eller ja, så gott det går med en liten kortbent hund som bara vill upp i knät när det blir lite jobbigt... Kom hem och avslutade morgonhurtigheten med lite yoga. Man blir ju så uppiggad av sånt! Igår blev jag så himla sugen på att börja med Insanity igen, men det får nog räcka med promenader och lite yoga ett tag till. Insanity är ju just det, insane - sinnessjukt jobbigt.
Det är ett 60-dagarsprogram med bara söndagar ledigt och det blir liksom lite mycket.
Fast det kallas ju inte insanity av no reason. Det ska ju ge fantastiska resultat, och mycket riktigt - jag följde programmet i lite mer än en månad och visst kunde man se lite magrutor.

Hur som helst. Nu ska jag ta tag i dagen och få lite läsning gjord. Ikväll ska vi storhandla, köpa julpynt och eventuellt några julklappar! Myspys.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0