Helt lost

Alltså. Min brist på motivation håller i sig. Fick lite gjort precis innan mamma kom hem från jobbet igår. Spenderade kvällen med Grey's, pan pizza, 88an-glass och marabouoboy från vår fina tassimomaskin. Trodde att det skulle göra susen, men icke! Känner mig helt hjärndöd idag. Kan inte heller riktigt bestämma mig för om jag ska in till Karlstad på en informationsträff eller inte. Dessvärre känns det inte så lockande att lägga ca 200:- på att åka dit och hem, för ett möte på 45 minuter. Så det lutar nog snarare mot att stanna hemma, på grund av plånboken.
Då kommer ju det här problemet med vad jag ska göra istället, plugga - men jag är ju som sagt hjärndöd och vet liksom inte hur jag ska göra. Jag har läst boken, men vet inte hur jag ska gå framåt. Suck.

Kör på en kopp kaffe och ett sprillans nytt skrivblock så kanske motivationen tittar fram.

Just det. Obama vann ju! Det känns som att det var det rätta. Sen kan ju jag ha fel, men ändå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0