En frukost

Två mackor och te är här framför mig. Fast who am I kidding egentligen? Jag är ingen frukostmänniska så jag får säkert lägga in ena i kylen... Grejen är att jag blir himla sugen på frukost, men när det väl gäller försvinner det lite lägligt sådär. Intressant? Jag vet. Eller...

Över till något annat intressant. Vår katt har blivit GALEN i leverpastej. Hon klättrar nästan på benen när man har tagit fram det ur kylen, hon snor mina mackor (främst tunnbröd) och rotar i papperskorgen efter godsaker ibland... och hon smakar på Bobbies mat ibland... men hon gillar inte kattgodis. Har aldrig gjort det. Det går absolut inte ner. Hon luktar knappt ens på dom... 
Som jag har sagt förut så får hon ju tillräckligt med mat. Och hon är ju inte tjock eller så. Och när vi vaccinerade henne sa veterinären att det syntes att hon får i sig all näring hon behöver, eftersom hennes päls är så himla fin. 

Så, hon är väl bara konstig...

... och gullig. Vore fruktansvärt tomt utan hennes galenskap.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0