Eftermiddagsmys

Har just suttit och pratat med min fina lillebror i typ en och en halv timme.Det är inte ofta det händer!
Hörde från mamma förut att han inte vill ha med så många på deras årliga julfest i skolan, men jag och mamma får följa med. Sen kom det fram att förra året när jag hade varit med så hade alla tjejer i hans klass pratat massa om vilken söt syster han har och vilket fint hår "hon" hade. Sött!
Sånna där saker som gör en glad.

Nu ska han vara duktig och städa och jag väntar på att mamma kommer hem och att sambon ska komma hit när han har slutat jobbet för dagen.
Försöker komma fram till vad vi ska äta ikväll också. Som jag sa till Jon: Varför måste man äta varje dag fööör? Jobbigt. Fast gott. Ibland i alla fall.

Nåja. Det blir säkert bra. Mysigt att vara här i alla fall. Längtar sååå till jul. Ska bli så mysigt att vara samlade, alla syskon, mamma och så min älskling så klart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0