Det kliar kliar kliar

Ibland kliar det över hela mina armar, ben och rygg typ. Min hud är konstig. Minsta lilla irritation gör att det kliar kliar, minsta lilla värme gör den röd och utslag och eksem, ja tack. Eller? Värmekänsligheten kommer väl på köpet med dom röda pigmenten. Verkar som att jag har fått allt det där från pappa.
Eksem på händerna, mellan fingrar osv kanske inte är att föredra när man ju tvättar händerna rätt många gånger om dagen. Det läker liksom aldrig och det kliar så fruktansväääärt.

Nej, nog om det.
Annars då?
Det är snöslask ute. Känns som standard födelsedagsväder för min del. Inte riktigt väder för Bobbies glädjeskutt i snödrivor med andra ord. Vi nöjer oss med inomhusmys och en lunchpromenad.

Trodde förresten att min relativt nyinköpta dator hade pajat igår. Fick lite lagom panik. Men efter en återställning (ska inte ta åt mig äran för den, tur att man har en sambo som kan lite om sånt där) mådde den bra igen så det verkade som att något hade gått fel när vi bytte till windows 8.

Det var allt.
Pyjamasdag och kliakliadag. Jag är glad ändå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0