Den där känslan

Jag gillar den där känslan, när allt går från att man inte har en aning om hur man ska göra, till att allt mer eller mindre faller på plats och den där lilla malande paniken försvinner. För tillfället i alla fall, tills nästa till en början till synes olöslig grej dyker upp.

Sitter här i sängen med båda små söta djuren. Dom ligger båda på rygg och har det gött. Jag har precis läst klart politikboken som ska lägga grund för tentan som ska skrivas. Känns som att greppet om den situationen är relativt fast. Har även gått och bekymrat mig hela helgen över ett reportage som ska skrivas. Jag får lite smått panik när jag inte vet exakt hur jag ska göra, men nu börjar även det klarna upp. Har bestämt vilka som ska bli intervjuade och hela artikelns syfte. BRA! Nu återstår att skriva intervjufrågor. Ska nog slå till på stort och leta lite juklappsinspiration på nätet också, och sen för ovanlighetens skull..... baka! Men först hundpromenad. Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0