Burr

Det var snöstorm när jag gick hem och från skolan. Fruktansvärt kallt! Så nu har jag bytt ut dom blöta jeansen mot pyjamasbyxor och satt på mig tjocka strumpor. Och så har jag gjort chai latte och knaprar på pepparkakor med en varm hund i knät. Hunden blev inte så glad när vi skulle ut och kissa. Han gjorde sitt fort som fasen och kutade sen genast till dörren.

Intervju gick bra. Trevligt att få prata lite med min fina vän från sommarens jobb. Träffade en gammal lärare från gymnasiet också. Vilken nostalgi. I två sekunder känns det som att man är tillbaka i gymnasiestuderna fastän det är så mycket av dom man inte ens minns längre, fastän det bara har gått 1,5 år. Det är otroligt hur fort man går vidare och hur fort det gamla bli otydligt och avlägset.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0