Bra sysselsättning

Oj. Tiden har sprungit iväg. Har hela förmiddagen redan gått? Jag har glömt bort tid och rum och magont och allt. Har skrivit ihop nästan hela reportaget, så det verkar som att jag nästan har veckans Journalistikuppgift klar redan idag. Tänk om det skulle gå så fort att veva ihop politiktentan. Nåja. Nu har jag ju mycket tid över till den i alla fall. Och kan börja med nästa veckas deadline redan den här veckan om jag vill och orkar.
Nu blir det först och främst lunch. Grillad korv med bröd. Vi brukar alltid köra på kokkorv så grillad var så sjukt gott igår när vi öppnade paketet. Sen väntar tvätt och eventuellt torktumling av mammas dunjacka. Och... wait for it - bakning. Fick en idé igår kväll som antingen bli kan bli gott eller asäckligt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0