Äppelpaj

Varför påbörjar jag (lite)bakissöndagen med bak? Jag har liksom fått för mig att man inte kan åka på fika hos någon utan att ta med sig någon fika själv. Och hembakat är ju alltid en klar vinnare över köpt. Så, pajbak it is. Utökade min gamla vanliga fuskdeg med havregryn och sirap och hoppas på att det blir gott.
Nu: sminka färdigt, byta om och vispa vaniljsås. Älsklingen håller förresten på att fixa windows 8 till mig! Skulle egentligen bara fixa virusskydd, men sen kom vi fram till att windows 8 ju innehåller virusskydd så då är det lika bra att fixa det istället.

Älskar förövrigt söndagar (samtidigt som man ju inte kan låta bli att inte gilla dom fullt ut eftersom det snart är måndag då). Dom spenderar vi oftast ensamma med massa sambomys. Typ enda veckodagen som nästan alltid innefattar kvalitetstid med varandra. Love it!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0