Äckelgodis och sånt

Tidsfördriv, sitter och tittar på coolstuff. Har hittat julklappar till nästan alla nu, haha. Tänker att jag inte ska överanalysera det där med julklappsköp i år. Har redan julklapp till mamma och en av mina bröder. Har hittat julklappar till fyra personer till nu, men vet fortfarande inte vad jag ska köpa till min lillebror. Han är frukstansvärt svår att köpa presenter till. 
Det förvånar mig att man kan komma på så himla konstiga saker, men å andra sidan är det ju så underbart roligt att det finns sånt att köpa. Jag älskar julklappar som man aldrig skulle tänka på att köpa till sig själv, men ändå uppskattar och tycker är roligt att få. 
Som nedan, "äckelgodis", förstår inte varför man har kommit på det riktigt? Det blir ingen julklapp från mig i alla fall... men ändå roligt att titta på!
http://www.coolstuff.se/Ackelgodis



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0