Wiho

Klar med ersättningarbetet nu. Ser rätt proffsigt ut om jag får säga det själv. Knåpade ihop ett abstract på engelska till och med, och herrejisses vad det känns att det var längesen man SKREV på engelska. Är ju busvan att läsa, men skriva är ju en helt annan femma. 

Nu är det i alla fall gjort!! 

Nämnde jag att jag har varit vaken sen sex? Jodå, jag gick och la mig tidigt för att jag tänkte sova ut ordeeentligt genom att kanske sova till åtta eller nåt.. Vaknade sex av att vovvsen var kissnödig och att jag var jättepigg. 

På dagsschemat står nu toalettstäd, dammsugning (resten av städningen avklarades igår) så det är fint när jag får besök ikväll. Och så ska jag ta mig i kragen och gå ut och sätta mig i parken med hunden och plugga. Har smörjt in mig MYCKET. Ska fasen inte bränna mig..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0