What to do?

Måste vila huvudet nu en stund känner jag. Blev sent igår... Jag och sambon tog en tripp till Örebro, han bjöd mig på mat och glass (mensmagen ÄLSKADE det måste jag ju tillägga) och så köpte han baslåda till bilen.. Som vi såklart åkte till hans jobb och skulle sätta in direkt.. Kom dit klockan åtta, kom hem ETT. Det var ju inte så farligt egentligen. Jag hade inget emot att vara där - vovven var ju med och myste med mig och sånt.. men sista halvtimmen ryckte tröttgrinigheten in så då var det inte roligt längre... Blir nog med andra ord tidigt i säng ikväll skulle jag tro.. men bilen låter ju lite bättre nu..

Nu ska jag rycka upp mig, sminka mig och sätta upp håret (lämnar mjukisarna på) och ska pallra mig iväg till konsum och hämta ett paket med en av älsklingens födelsedagspresenter. Det är så roligt, för han blir ju så nyfiken.. och så tjatar han alltid om att han ska få presenter i förväg för att han inte kan hålla sig.. Men icke!.. eller? Har lagt rätt mycket mer pengar på presenterna än jag brukar göra.. men kom på två saker som jag vet att han vill ha och som kändes så perfekt - så jag var ju bara tvungen att köpa båda... Ska passa på att äntligen köpa energidryck också. Om ni vill veta så har jag varit sjukt sugen på det av någon anledning, jättelänge, men har glömt att köpa det hur många gånger som helst. 

Så ligger det till här. Var tvungen att släppa ut katten på balkogen förut också, fastän det inte är så skönt väder idag. Hon blev galen här inne, och blev lugn så fort hon fick ställa sig på sin utskiksstol.. SÖTT

Nej nu ska jag slita mig från datorn. Ciao!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0