Valborg

Gårdagen blev lyckad. Hade ingen större pluggmotivation. Följde med Emma på shoppingrunda. Sen följde jag med Emma hem till Natta där det blev mat, cider och trevligt umgänge. Sen hlev jag hämtad av min man och Jenny och umgänget fortsatte där hemma. Myspysdag! Blev dock sjukt trött rätt tidigt, men lyckades på nåt vänster ändå hålla mig vaken till halv två tror jag det var.. Bra insats det!

Idag har vi haft softdag här i stugan. Soffa, balkong och solig promenad. Avrundade med en delad kebabpizza nyss och nu är pojken iväg och jobbar = gossip girl och top model för min del. Awesome det med!

Hoppas på att vädret håller i sig. Allt känns ju så mycket lättare då, eller hur?!

Testade btw att baka nåt nytt i söndags - muffins med bacon, ost och soltorkade tomater. Frammade chockerade miner, men verkade gå hem när chocken lagt sig.. ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0