USCH

Alltså. Finns det något äckligare än fästingar? ELLER? Tror inte det. 
Hittade just en blodfylld på golvet. Ryser bara av att tänka på det. Mosade den = blod"pöl" på golvet = illamående för mig som inte gillar blod så hemskt mycket + att det där med fästingen gjorde det tusen gånger äckligare. BLÄ. Så sjukt vidrigt. 

Jag förstår verkligen inte vart den har suttit? På Bobbie känner jag ju efter fästingar flera gånger dagligen, plus att jag duschade honom i förrgår och sen dess har han inte varit i skogen. Katten kanske fick en när jag var ute med henne i sele här om dagen... Lite svårare att gräva sig fram i hennes päls ju... 

BLÄ återigen. Blir paranoid också - nu ligger det ju säkert massa äckliga kryp i sängen och soffan och sånt också..Kryper ju överallt på mig själv också nu..

Nej nu ska jag ut på somrig promenad med Bobbie och hoppas verkligen på att inte stöta på några äckliga kryp..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0