Söndagsmys

Nu har min älskling och jag börjat titta på sopranos. Vet inte riktigt vad ja tycker än.. men det duger - blir väl förmodligen bättre när man kommer in lite mer i det också. 

Igår forsatte kvällen bra med lite förfest här och sen krogen med Mia. Myspys vare! Fast blev lite segt på slutet.. eller, jag blev seg kanske man ska säga istället. 

Min pojk kom hem samtidigt som jag skulle på skjuts hem så hoppade över till honom istället. Han hade köpt en stor fin hjärtklubba till mig, hihi. Sött. Och choklad.. Jag beordrade honom att vinna nån sån där enorm chokladhistoria, men det var visst inte så lätt.. Jag är ju såklart himla nöjd ändå. 

Idag sov vi länge och har kört på 100 % soffläge med pizza och sånt där onyttigt, gott, söndagstillhörande grejer. Har bestämt mig för att fixa hem en godispåse sen också.. Det är ju faktiskt helg en stund till.. 

Gött med sol också!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0