Skönt

Ibland är det bara så underbart att komma innanför dörren hemma. Katten jamar ihjäl sig och springer till balkongdörren, vill ut och spana. Bobbie blir överlycklig och bråkar med katten om min uppmärksamhet. 

Idag tror jag att jag tar ledigt resten av eftermiddagen från och med nu. Kom just hem och känner mig helt hjärndöd. Kanske för att Pelle pratade i typ 40 min om en enda oljeolycka, kanske för att det är rätt varmt och man liksom inte vågar dricka hur mycket vatten som helst när man ska sitta på en buss i över en timme.. 

En rolig grej om vakthunden:
Var ute på en liten promenad nu direkt när jag kom hem, varpå vi gick förbi tre stående, avstängda motorcyklar.. Bobbie blir vaksam och pressar sig lite mot mitt ben. Vi fortsätter gå och en bit efter skräckcyklarna står det en trasig cykel med en liten liten reflex som blåser fram och tillbaka - DÅ blir vovven livrädd och drar lite halt hysteriskt för att få komma över på min andra sida, bort från reflexen. Han är rätt gullig den där..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0