Skönt väder och axelvärk

Wops.. Kom hem vid fem och tänkte bara sätta mig och leta lite artiklar till ersättningsuppsatsen, har fortfarande inte kommit ifrån datorn... SJUKT svårt att hitta ordentliga uppgifter om rättsprocessen efter den där dammolyckan jag skriver om. Slutade nu med att jag tog pressmeddelanden och från bolagets årsredovisning, skiter i om det är fel nu faktiskt.. OMÖJLIGT att hitta annat ju.. eller så är jag dum och dålig bara, möjlighet det med liksom.

Hur som helst så hade jag väldigt ont i huvudet när jag kom hem, tog två alvedon, en activize, en flaska vatten och satte mig här. Inte så bra kanske, huvudvärken gick över men nu har jag sjukt ont i nacken och ner i axeln istället. Pluggstoppdags då kanskeee... 

Soffläge nurå? 
Ska titta på en ny serie som jag snubblade över på tv här om dagen, Happy endings. Har inte bestämt mig för om den är jättebra eller inte än. Det avsnittet jag såg på tv var i alla fall roligt.. 

Kommentarer
Postat av: Mia

Åh, jag började titta på Happy Endings när det börja på tv, men så tappade jag bort det nånstans... ;$

2012-05-24 @ 06:08:18
URL: http://mhentila.devote.se
Postat av: joss

hihi ja :) till och med Joni verkade tycka att det var bra

2012-05-24 @ 09:22:01
URL: http://jossiworld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0