Nej what the hell liksom

Gick hem från bussen i regnet och tog direkt Bobbie på en liten tur... han ville inte... men jag ville! Så jäkla skönt med regn ibland. Nu har hunden i alla fall torkat sig på vardagsrumsmattan och jag har hoppat i varma myskläder, torkat av ansiktet och försökt få lite styr på håret som ju krullar till sig så fort det blir blött..  
Satte mig nyss och tänkte skriva rent lite föreläsningsanteckningar och sånt, sen stannade jag upp och tänkte what the hell - tar eftermiddagen/kvällen ledig. Det är jag värd! Blir veckans gossip girl och 90210.. och lite desperate housewives... och te.. och sen Greys! Låter väl som en rätt okej regnig dag? 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0