Morgon igen då..

Det blir segare och segare... och segare och segare och segare... att ta sig upp tidigt på morgonen fastän man egentligen inte "måste". Ska iväg till bussen halv tolv, men var ändå uppe kvart över sju. Gör så varje dag jag är "ledig" också. Har dock bestämt att jag ska vara wild and crazy och ta sovmorgon på fredag. Då ska jag inte in till universitetet. Awesome!

Just nu sitter jag och fortsätter att försöka besvara några (många) frågor i boken till de fem kapitel vi ska ha på seminarium imorgon. Grejen är - att svaren på frågorna står nästan aldrig i boken.. Konstigt? Ja, jag tycker ju det.. = jag svarar på dom jag kan klura ut nåt att svara på eller som går att googla lite snabbt.. resten struntar jag i. Går ju liksom inte att spendera flera timmar på en sån grej...Har ju i alla fall läst alla kapitel. Alltid nåt.

Igår fick jag förresten reda på att jag har jobb hela sommaren. Lyxar till det med att vara ledig två veckor mellan jobbets slut och läsårets början också. Wiho! Gött att slippa oroa sig över att vara pank. Jag och min fina pojk har bestämt att dom pengar jag får när jag jobbar, utöver det jag får nu, ska jag spara till ett oss-konto och så ska vi åka nånstans när vi firar tre år i höst. LÄNGTAR obeskrivligt mycket kan jag ju erkänna.

Nej nu ska jag göra nytta här.. ger frågorna en kvart till eller så.. sen kör jag på med sista kapitlet i andra boken. I'm on fire!!

Kommentarer
Postat av: Karin

À kul!!! O så ska du ju t mig på lördag :)

2012-05-08 @ 19:18:45
URL: http://www.karinssnurriga.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0