Lite eftermiddagslycka

Okej. Såhär låg det till igår - jag var på jättedåligt humör - allting var fel och jag mådde dåligt i både huvud och mage och rubbet + att jag av någon anledning pendlade mellan att må JÄTTEILLA och att vara JÄTTESUGEN på dillchips.....? Ett mysterium i sig liksom.. 
Och imorse var humöret också på djupaste botten. Ville verkligen inte åka till universitetet. Åkte ändå, plikttrogen som jag är - visade sig att första föreläsningen mycket riktigt var helt onödig att gå på... alltså bestämde vi oss för att skippa eftermiddagens fortsättningsföreläsning. Hoppas på att det inte var något viktigare på den.. Hur som helst - då infann sig helt plötsligt lite bra humör! 
+ att jag på vägen hem skulle hämta ut ett paket - jonis födelsedagspresent trodde jag - men det var ju paket till mig!! Två veckor innan jag trodde att jag skulle få det hem det. Ett par jättesöta sailorshorts som jag la upp bild på förut någon gång och en söt solhatt - nu är jag redo för sommarväder! Att det krävs så lite för att uppdatera sommargarderoben.. Love it!

Att det var soligt när jag gick hem var ju inte heller något minus direkt.. Nu är det ju dock sämre väder igen, men det gör inte så jättemycket. Sitter ändå och pluggar med datorn och snart ska jag ner till tvättstugan. 

Bild på mina nya bebisar? JA, såklart!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0