Gladdag

Fick lite tjejmys med Jenny och Mia igår. Tacos, massa babbel, chokladfondue, lite åska, lite alkohol, lite New girl. Det behövdes verkligen! 

Nu har jag just diskat undan det sista från gårdagen, fått på mig kläder och smink.. och solkräm. Lite balkongplugg, sen promenad med Bobbie till konsum med glasflaskor, sen kanske sätta mig ute nånstans med vovven och plugget. Det gick ju så bra igår så, förutom att mitt skrivhäfte tog tvärslut så jag kunde inte sitta där så fasligt länge.. 

Sen ska jag ju baka chokladmarängbottnarna till morgondagens födelsedagstårta också, nom nom. Och så kommer pojken hem sen, nom nom. 


Kommentarer
Postat av: Mia

Supertack för igår! Det måste vi göra om, SNART!! :$ <3

2012-05-26 @ 21:11:56
URL: http://mhentila.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0