Fredagspepp

Ser fram emot en ledig dag imorgon, och idag har jag bestämt mig för att minsann hinna mer än att bara sitta och plugga plugga plugga - det är SÅ deprimerande. Så, fastän jag inte har några speciella planer alls idag tror jag (vet inte vad vi ska göra för nåt ikväll jag och min samboboy), så har jag sminkat mig lite extra omsorgsfullt (med en katt som stångade dörren fram och tillbaka på mig för hon ville upp på den..), har satt på mig färgglada kläder (godisgröna strumpbyxor, blommig midjehög kjol och lila linne) och har tänkt locka håret lite senare. 

Och så har jag ju bakat bröd också! Tekakor blev det. Perfekt med lång jäsningstid = har hållit min veckoplanering - plöjde just igenom det sista i ett av mina sammanfattningshäften. Har även tänkt hinna städa lite och sånt - och resten av plugget görs på soliga balkongen. Allt känns bara, med andra ord, underbart idag! 

Lyssnat på fun. hela morgonen också... myspys! 

Nej nu ska jag dricka upp kaffet och börja på andra häftet. Ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0