Every fire is a lesson learned

Idag är jag deppig. Dels för att det är massa problem med bilen hela tiden här hemma. Dels för att det är dags för lite PMS nu. Har beslutat mig för att inte byta bort myskläderna idag. Dom får stanna på hela långa dagen oavsett vad. Jag hoppas så fruktansvärt innerligt att min andra säsong av desperate housewives kommer med posten idag. Då skippar jag plugg nu i eftermiddag och tittar på det istället. Hoppas hoppas hoppas.. och som alltid är posten sen när man väntar på den.. eller så har jag missat den.. går ju det med.. 

Nej nu ska jag äta lunch. Var tveksamt om jag skulle göra det eller inte. Växlar från att vara jättesugen till att vara jätteosugen på att äta.. men men. Varmakoppensoppa, macka och tomat med grillkrydda blire. Har ni smakat tomat med grillkrydda? Jättegoooottt... nom nom



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0