En lördag

Så var det redan lördag kväll. Jobbade fram tills... nyss. Det var roligt och sådär, är dock DÖD i benen och fötterna nu + att handen som jag slevade mat med gör rätt ont.. Smällar man får ta.. ;)

Kommer strax hit några tjejkompisar. Ska försöka bli lite levande tills dess. Har bättrat på sminket, ska strax fixa håret.. och har kommit fram till att jag ju måste äta nåt innan jag tar lite vin eller nåt.. = ska försöka orka pallra mig iväg till konsum och köpa en pan pizza eller nåt, har INGET lätt att laga hemma typ.. 

Hur är er lördag hittills då?

Förresten så har jag varit utab båda mina pojkar sen tidigt imorse.. Känns väldigt tomt..

Kommentarer
Postat av: Karin

bra jobbat!!!

2012-05-13 @ 11:09:44
URL: http://karinssnurriga.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0