Depp

Jag och min älskling tog med och djuren till svärmors hus igår och spenderade natten där eftersom det var tomt. Katten älskade att få lite miljöombyte och det var SÅ roligt att se henne så nöjd. Nu ligger hon och steker på balkongen här hemma... så det lider väl ingen nöd på henne nu heller direkt.. 

Förstår inte vad som har hänt. I år blir jag nästan deprimerad över att vi bort i lägenhet. Är så fruktansvärt avdundsjuk på alla som bor i hus så jag vet typ inte vad jag ska ta mig till. Känns så instängt att inte bara kunna gå ut i trädgården och lägga sig i gräset och läsa en bok på sommaren.. Det är ju det som förr var BÄST med somrarna ju.. Nej, ge mig ett hus, tack. Nu helst. Och så hatar jag den där känslan när man har varit borta och haft det så skönt och kommer hem till alla måsten... och en halvfull diskho... och plugg.... och en växthusbalkong som inte går att sitta på någon längre stund.. så hjärtat sjunker sådär jobbigt i bröstet. Suck.

Men det är ju fint väder i alla fall.. det gör ju allting lite bättre i alla fall.. Även om jag sitter fast här inne med datorn....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0