Wild and crazy

Okej. Gjorde just något som är väldigt olikt mig. Jag beställde en dyr grej, bar sådär.. typ (efter lite peppning av joni).

På dischshop säljer dom säsong 1-6 av lost i BLURAY för 1195kr..... = Helt SINNESSJUKT. Det är nån kampanj och priset är nedsatt med 2000(!!!)kr! 

Jag som har varit väldigt stressad/magvärkig/huvudvärkig/dödströttig/deppig ett tag nu kopplar oftast av så himla bra framför nån bra serie - och jag VILL verkligen inte ladda ner längre. Så, fastän 1195kr är väldigt mycket för en fattig student, ja det är väl mycket annars också, var jag alltså wild and crazy och beställde den nu. Tar nog en del från lite undanstoppade pengar. Tänker faktiskt att det är jag värd. Man måste ju få skämma bort sig ibland.

- och på tal om det så har jag bestämt att jag ska köpa ett par cheap monday jeans när vi har följt träningsprogramet i en månad! Underbara milstolpar/ljus i slutet av tunneln. 

Nu ska jag fortsätta titta på klimatfilmen jag började titta på innan jag, helt random kom på att jag skulle kolla hur mycket det kostar att köpa första säsongen av lost..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0