Träning dag 3

Puew.. Igår trampade min älskling snett när vi tränade på morgonen så idag ska han träna på kvällen istället, men jag kunde inte hålla mig.. Var så jäkla trött och seg, så jag tänkte what the hell.. Kör på. Hade ju sån sinnessjuk träningsvärt ÖVERALLT igår kväll och idag också, men den är som bortblåst för tillfället nu. Kommer väl tillbaka senare kan jag tänka mig.
Känns som att mitt ansikte brinner också, ser ut som en gris och så lockar sig mitt hår så fint runt ansiktet när jag svettas. Too much information kanske, men men. 

Är riktigt stolt faktiskt. Har blivit lite vigare på köpet också. Längtar dock tills imorgon, då är det recovery grej. Verkar rätt soft, hi hi. 

Nej nu har jag inte så mycket mer att säga. Ska jag ta och duscha så jag kan ta ut vovven sen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0